Öhm, förvirrad ?

Tjena tjena, det var ett tag sen jag bloggade så jag har totalt glömt bort hur man fixar och mixar här.  Det har tagit ca 40 minuter för mig och bli "klar" och att kunna skriva  haha lyckad va ? .. Ne men det kan bero på att jag har jobbat hela dagen och inte har nå ork att koncenterara mig, iaf välkomna till min blogg  I hope you enjoy.

Jag har jobbat hela helgen och imorgon är det min sista dag och det känns så himla skönt. Under min rast kommer jag hoppa på cykeln min och åka in till stan för o köpa tågbiljetten till nästa vecka. annars så kommer ja inte göra nått speciellt eftersom att jag jobbar nästan hela dagen.  Men jag ska försöka blogga imorgon då jag kommer hem.

Hejså länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0