Go'morron eller va ?

Ohh gud ni anar inte hur fri jag känner mig, vill ni veta varför ? Joo jag har slutat sommarjobbet nu, har semester i en vecka, eller aa jag vet inte riktigt om man kan kalla det för semster för jag kommer ha sjukt mycket att göra den här veckan inför flyttningen. Men det kommer nog gå bra =)
Den 31 första alltså nästa måndag kommer jag börja studera till audionom, hur spännande som helst =) LÄÄÄNGTAR!

Annars så ska ja till stan senare idag och träffa G och R.  vi ska sitta o fika o ta lite bilder, awwwww kommer sakna dig såå mkt G gumman :( Men sånt e livet, det finns tråkiga studer. Men du ska fan i mig komma o hälsa på mig därborta annars vet ja vad ja gör med dig =D hihihhi massa kärlek till dig gumman min!
Oj oj, jag börjar känna mig lite snurrig o yr, tror nog att det e dax o lägga sig..

Sovgott allihopa o dröm om mig för jag ska drömma om

HONOM <3
I love You



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0